Wednesday, 16 September 2015

თემატური გეგმა V klasi

სსიპ აბაშის მუნიციპალიტეტის სოფელ
                                                           სუჯუნის საჯარო სკოლა
                                                       ს    ი    ლ    ა    ბ     უ     ს     ი
                                                                          2015-2016 სასწ. წელი
საგანი---ჩვენი საქართველო
კლასი----V
მასწავლებელი--დედიკა მიმინოშვილი

საგნის შესახებ----ჩვენი საქართველოს შესწავლა ეხმარებამოსწავლეს ისტორიულ და გეოგრაფიულ კვლევაში.ისტორიული დროის გაგებასა და ეპოქის განცდაში.პატრიოტ და პასუხისმგებლობის მქონე პიროვნებად ჩამოყალიბებაში,საკუთარი უფლებებისა და მოვალეობის გარკვევაში.
სწავლების ამ საფეხურზე  ჩვენი მიზანია:მოამზადოს მოსწავლე საზოგადოებრივ და პოლიტიკურ ცხოვრებაში აქტიური მონაწილეობისათვის.მოსწავლეებში გააღვიძოს ინტერესი საკუთარი ქვეყნის ბუნებრიბი გარემოს მიმართ და ხელი შეუწყოს ისტორიულ გეოგრაფიული ცოდნის შეძენას.
სემესტრული დატვირთვა
       სულ:103სთ
I    სემესტრი
II   სემესტრი
         42სთ
       61სთ

განხილულია
სსიპ აბაშის მუნიციპალიტეტის
სოფელ სუჯუნის საჯარო სკოლის
ჰუმანიტარულ და საზოგადოებრივ მეცნიერებათა
კათედრის სხდომაზე
კათედრის ხელმძღვანელი ----------დედიკა მიმინოშვილი
ოქმი N2   11 .09.2015
                                       თემატური გეგმა
კლასი-----   V
საგანი------- გეოგრაფია
საგნის მასწავლებელი------ -- დედიკა მიმინოშვილი
მასწავლებლის საკონტაქტო ტელეფონი--577-62-19-70
საგნის სტატუსი------სავალდებული
საათების რაოდენობა კვირაში------    3სთ
სახელმძღვანელო---------ჩვენი საქართველო
სახელმძღვანელოს ავტორი------მ.სურგულაძე,ვ,ნეიძე...
გამომცემლობა-------,,ლოგოს პრესი“
თემატური გეგმა შედგენილია 2015-2016 სასწავლო წლისათვის ე ს გ მიხედვით.

                                                                        თემატური გეგმა V კლასი

თემა/თემატური ერთეული
საათი
თარიღი
სასწავლო მიზანი/შედეგი
მეთოდი/სტრატეგია
რესურსი
შეფასება

ჩვენი სამშობლო
1.საქართველოს წარსული და დღევანდელობა
2.ჩვენი სამშობლო საქართველო
3.სად მდებარეობს საქართველო
4.საქართველოს ბუნებრივი პირობები
5.საქართველოს რელიეფი
6.საქართველოს ბუნებრივი რესურსები
7.საქართველოს დაცული ტერიტორიები
8.დმანისი
9.თრიალეთის კულტურა
10.რა როლს ასრულებს შავი ზღვა საქართველოსთვის
11.შავი ზღვის დღევანდეი მნიშვნელობა
12.პირველი ქართული სახელმწიფო მეფე ფარნავაზი
13.ქრისტიანობის შემოღება საქართველოში
14.ასურელი მამების ნაკვალევზე
15.კლდეში ნაკვეთი დასახლებები
16.თამარ მეფე
17.გზები და მიმოსვლის საშუალებები
18.საქართველოს ციხესიმაგრეები

შემაჯამებელი სანუშაო N-1








1

1

1

1

2

1


2
1

1


2


1


1


2

1

1
2


1

1


1






15.09

16.09

18.09

22.09

23-15.09

29.09


30-2.10
6.10

7.10


9-13.10


16.10


20.10


21-23.10

27.10

28.10
30-3.11


4.11

6.11


10.11


  • გაარკვიოს მოსწავლე რა დაეხმარება საკუთარი სამშობლოს წარსულისა და დღევანდელობის შესწავლაში




  • როგორ იყო საქართველო ტერიტორიულ ერთეულებად დაყოფილი წარსულში და დღეს.




  • როგორია მისი მდებარეობა ბუნებრივი პირობები,მოსახლეობა






  • ვინ იყო საქართველოს
პირველი მეფე

  • გაიგებს გზების და მიმოსვლის საშუალებების, ციხესიმაგრეების შესახებ.


ტექსტზე და წყაროებზე მუშაობა


დისკუსია







პრეზენტაცია









სავარჯიშოები










გეოგრაფიულ საშუალებებზე მუშაობა


ვენის დიაგრამა


სახელმძღვანელო



საქართველოს რუკა,ატლასი





ცარცი,დაფა



საწებელა ქაღალდი


















კომპიუტერი


ფასდება ინფორმაციის მოპოვების
და წარდგენის უნარი




გეოგრაფიულ საშუალებებზე მუშობის და გამოყევების უნარი






აზრის გამოთქმის და დასაბუთების












დისკუსიაში ჩართულობის და ღირებული, პროდუქტიული აზრის გამოთქმის უნარი

საქართველოს კუთხეები

1.თბილისი
2.მტკვარი
3.შიდა ქართლი
4.ვემო ქართლი
5.კახეთი
6.თუშეთი
7.ფშავი
8.ხევსურეთი
9.ხევი
10.მთიულეთი

შემაჯამებელი სამუშაოN-2

აღმ.საქართ კუთხეები
გამეორება

11.იმერეთი
12.სამეგრელო
13.გურია
14.სვანეთი
15.რაჭა
16.ლეჩხუმი
17.აფხაზეთი
18.სამცხე
19.გავახეთი
20.აჭარა

შემაჯამებელი სამუშაო N-3





2
1
2
2
2
2
2
2
2
2


1

4


2
2
2
2
2
2
2
2
2
2

1




11-13.11
17.11
18-20.11
24-25.11
27-1.12
2-4.12
8-9.12
11-15.12
16-18.12
22-23.12


25.12

15-16-21-22.01

23-28.01
29-30.01
4-5.02
6-11.02
12.13-02
18-19.02
20-25.02
26-27.02
4-5.03
6-11.03

12.03
  • მოსწავლე გაეცნობა საქართვეოს ყველა კუთხის მდებარეობას,ბუნებრივ გარემოს,მოსახლეობას ,მეურნეობას,იქ მცხოვრებთა წეს ჩვეულებებს

  • იმსჯელებს თუ რა წვლილი შეიტანა საქართველოს სხვადასხვა კუთხემ საქართველოს ,როგორც ერთიანი ქვეყნის ჩამოყალიბებაში

  • ისაუბრებს საქართველოს ერთ-ერთი უმნიშვნელოვანესი მდინარე მტკვრის შესახებ


ტექსტზე მუშაობა

გეორაფიულსაშუალებებზე მუშაობა



ვენის დიაგრამა

სტრატეგია 3    2   1
პრეზენტაცია

დისკუსია




პროექტი




T-სქემა

სახელმძღვანელო

საქართველოს ატლასი,
რუკა



დაფა ცარცი

საქართველოს ენციკლოპედია მოზარდებისთვის

კომპიუტერი
პროექტორი

ფასდებაგეოგრაფიული საშუალებების გამოყენების,ინფორმაციის მოპოვების დამუშავების და წრდგენის უნარი





შედარების გაკეთების,დასკვნის გამოტანის,ინფორმაციის თანმიმდევრულად გადმოცემის უნარი

მარტივი ცხრილების შექმნის და შევსების უნარი
p.s
საქართველოს შიდა წყლები-ტბები,წყალსაცავები
საქართველოს ქედები სა მწვერვალები
საქართველოს უხელტეხილები
საქართველოს კუროტები
საქ.ღირსშესანიშნავი ადგილები



ძველი საქართველოს მიწები და ქალაქები


1.საქართველოს ისტორიული მიწები
2.არმოსავლეთ საქართველოს ქალაქები
3.დასავლეთ საართველოს ქალაქები






1

1

1

1

1








1


1

1





18.03

19.03

20.03

25.03

26.03








27.03


1.04

2.04





მოსწავლე მუშაობს ფიზიკურ და კონტურულ რუკებზე









  • მოსწავლე ეცნობა იმ მიწებს
რომელიც ადრე  საქართველოს

ეკუთვნოდა და ახლა სხვა ტერიტორიის ფარგლებს გარეთაა


გეოგრაფიულ საშუალებებზე მუშაობა












ტექსტის დამუშავება






დისკუსია

გეოგრაფიულ საშუალებებზე მუშაობა


ფიზიკური და კონტურული რუკები











სახელმძღვანელო






რუკები

გეოგრაფილი საშუალებების გამოყენების და შექმნის უნარი












ფასდება
ინფორმაციის
მოპოვების,


დამუშავების,
წარდგენის უნარი

ტრადიციული სამეურნეო საქმიანობა
1.ხვნა-თესვა
2.მარცვლეულის მოსავლის აღება
3.რას ამზადებენ მარცვლეულისგა საქართველოში
4.რთველი
5.მეცხვარეობა
6.რას ამზადებენ მატყლისგან მთაში
7.თიბვა
8.მეთუნეობა

შემაჯამებელი სამუშაო N4


ქართული ტრადიციული კულტურა
1.ქართული საცხოვრებელი სახლი
2.ტრადიციული და თანამედროვე ოჯხი
3.სტუმართმოყვარეობა
4.ქორწილი საქართველოში
5.შობა -ახალი წელიწადი საქართველოში
6.ქართული ხალხური მუსიკა და ცეკვა
7.ბერიკაობა ყეენობა თბილისსი
8.სახადიანი ავადმყოფის მოვლა ძველ საქართველოში
9.აღზრდის ქართული წესები
10.სპორტული საქართველო
11.განათლების კერები საქართველოში
12.წერა-კითხვის გამავრცელებელი საზოგადოებიდან უნივერსიტეტამდე
შემაჯამებელიN5



1

1


1
1
1

1
1
1

1







1

1
1

1


1

1

1


1

1

1

1



1
1



3.04

8.04


15.04
16.04
17.04

22.04
23.04
24.04

29.04







30.04

7.05
8.05

13.05


14.05

15.05

20.05


21.05

22.05

27.05

28.05



29.05
3.06

  • მოსწავლე ეცნობათ რადიციულ სამეურნეო საქმიანობას საქართველოსი
  • შეიტყობს როგორ მოჰყავდათჭირნახული ჩვენს წინაპრებს ბარად,როგორ მისდევდნენ მეცხვარეობას მთაში
  • როგორ ამზადებდნენ თიხის ჭურჭელს მეთუნეები




  • მოსწავლე გაეცნობა ჩვენი სამშობლოს კულტურის ძირითად ტრადიციულ ელემენტებს




  • შეიტყობს განათლების კერების შესახებ საქართველოში







  • შეიტყობს იმ წეს-ჩვეულებებზე რომელიც ახასიათებს ჩვენს წინაპრებს

ტექსტის და წყაროების დამუშავება

ა    კ   რ

პრეზენტაცია

დისკუსია














მინი ლექცია



ტექსტზე მუშაობა



დისკუსია


პრეზენტაცია


ვენის დიაგრამა


კითხვა -პასუხი



ა     კ    რ

გონებრივი იერიში

საქართველოს რუკა,

ატლასი

ცარცი დაფა

საწებელა ქაღალდები













სახელმძღვანელო



საქართველოს
ატლასი

კომპიუტერი


საწებელა ქაღალდები


ფასდება შედარების,
პარალელების
გავლების
მოვლენათა შორის კავშირბის დადგენის უნარი

ინფორმაციის წარდგენის უნარი









ფასდება ინფორმაციის მოპოვების
დამუშავების
ანალიზის
ცხვისი აზრი მოსმენის და საკუთარი არგუმენტირებული აზრის გამოთქმის უნარი



შედარების კავშირების დადგენის ინარი




No comments:

Post a Comment