Thursday, 17 September 2015

xklasi

  სსიპ აბაშის მუნიციპალიტეტის სოფელ
                                                                  სუჯუნის საჯარო სკოლა
                                                                ს    ი    ლ    ა    ბ     უ     ს     ი
                                                                  წლიური სამუშაო გეგმა
                                                                      2015-2016 სასწ. წელი
საგანი----გეოგრაფია
კლასი-------X
ასწავლებელი-----დედიკა მიმინოშვილი
საგნის შესახებ-----გეოგრაფია არის საგანი , რომელიც ეხმარება მოსწავლეს ღიქვას სამყარო მთლიანობაში და იმსჯელოს მსოფლიოში მიმდინარე პროცესებზე

სწავლების ამ საფეხურზე  ჩვენი მიზანია:მოამზადოს მოსწავლესაზოგადოებრივ-პოლიტიკურ ცხოვრებაში.ექნება მაღალი სამოქალაქო ცნობიერება და მზად იქნება დამოუკიდებელი მოქმედებისათვის.
სემესტრული დატვირთვა
       სულ:  71
I    სემესტრი
II   სემესტრი
         30
        41

განხილულია
სსიპ აბაშის მუნიციპალიტეტის
სოფელ სუჯუნის საჯარო სკოლის
ჰუმანიტარულ და საზოგადოებრივ მეცნიერებათა
კათედრის სხდომაზე
კათედრის ხელმძღვანელი ----------დედიკა მიმინოშვილი
ოქმი N2   11 .09.2015
                                                                         თემატური გეგმა
კლასი-----   X
საგანი------- გეოგრაფია
საგნის მასწავლებელი------ -- დედიკა მიმინოშვილი
მასწავლებლის საკონტაქტო ტელეფონი--577-62-19-70
საგნის სტატუსი------სავალდებული
საათების რაოდენობა კვირაში------    2სთ
სახელმძღვანელო---------გეოგრაფი
სახელმძღვანელოს ავტორი------მ.ბლიაძე    გ.ჭანტურია  დ.კერესელიძე
გამომცემლობა-------,,ბაკურ სულაკაური“
თემატური გეგმა შედგენილია 2015-2016 სასწავლო წლისათვის ე ს გ მიხედვით.
                                                  


თემა/თემატური ერთეული

სთ

თარიღი

სასწავლო მიზანი/შედეგი

მეთოდი /სტრატეგია

რესურსი

შეფასება

მსოფლიოს პოლირიკური რუკა

1.რა არის მსოფლიოს პოლიტიკური რუკა

2.პოლიტიკური რუკის ფორმირება უძველესი დროიდან დღემდე

3.მსოფლიოს პოლიტიკური რუკის ფორმირება 1914წლიდან დღემდე


















1



1





1






14.09



18.09





21.09








  • მოსწავლე შეძლებსმსოფლიოს პოლიტიკურირუკის ჩამოყალიბებისძირითადი ეტაპები.



  • იმსჯელოს როგორ აისახებოდა მსოფლიოს პოლიტიკურ რუკაზე რაოდენობრივი და თვისობრივი ცვლილებები



სოკრატული მეთოდი

გეოგრაფიულ საშუალებებზე მუშაობა

დისკუსია

პრეზენტაცია



სახელმძღვანელო

მსოფლიოს პოლიტიკური რუკა
ატლასი


ფასდება დასმულ კითხვაზე გაცემული პასუხი


არგუმენტირებული აზრის გამოხატვის უნარი

პრეზენტაცია
გეოგრაფიული ინფორმაციის ინტერპრეტაციის უნარი


ქვეყნის ტიპოლოგია

1.ქვეყნები ტერიტორიის სიდიდის მიხედვით
2.ქვეყნები მოსახლეობის რაოდენობის მიხედვით
3.ქვეყნები გეოგრაფიული მდებარეობის მიხედვით
4.ქვეყნები  ბუნებრივი რესურსების მიხედვით
5.ქვეყნები ტერიტორიულ ადმინისტრაციული მოწყობის მიხედვით
6.ქვეყნები მმართველობის ფორმის მიხედვით
7.ქვეყნები საგარეო პოლიტიკური კურსის მიხედვით
8.ქვეყნები სოციალურ -ეკონომიკური განვითარების დონის მიხედვით
9.განვითარებული და განვითარებადი ქვეყნები.

შემაჯამებელი სამუშაო





1



1




1



1




1



1

1




1



1

1





25.09



28.09




2.10



5.10




9.10



12.10

16.10




19.10



23.10

26.10

  • მოსწავლე შეძლებსდააჯგუფოს მსოფლიოს ქვეყნები სხვადასხვა ნიშნის მიხედვით

  • დაახასიათოს მსოფლიოს ქვეყნებიგეოგრაფიული მდებარეობის ,სოციალურ ეკონომიკური და პოლიტიკური ფაქტორების გათვალისწინებით






  • შეადგინოს და შეადაროს ერთმანეთს იმ რესურსების სია
რომლებსაც მდიდარი და ღარიბი ქვეყნები იყენებენ.
იმსჯელოს რესურსებისა და ქვეყნის ეკონომიკურ განვითარებას შორის არსებულ კავშირებზე


ილუსტრირებული ლექცია

ტექსტზე და გეოგრაფიულ რუკებზე მუშაობა


გონებრივი იერიში






აზრობრივი რუკა


პრეზენტაცია


შეჯამება  3  2   1


ვენის დიაგრამა


სახელმძღვანელო


თემატური რუკები










საწებელა ქაღალდები

კომპიუტერი
პროექტორი





ფასდება მოსმენის შეჯამების.
გეოგრაფიულ საშუალებებზე მუშაოის
ინფორმაციის მოპოვების და დამუშავების და წარდგენის უნარი







შედარების კლასიფიკაციის
პროდუქტიული აზრის გამოთქმის უნარი
 საერთაშორისო ორგანიზაციები

1.ნატო
2.გაერო
3.ევროკავშირი და ევროსაბჭო
4.დსთ და სუამი
5.მსოფლიო სავაჭრო ორგანიზაცია და ნექო
6.თანამეგობრობა
7.წითელი ჯვრისა და წითელი ნახევარმთვარის საერთაშორისო მოძრაობა
8.ოლიმპიური კომიტეტი

შემაჯამებელი სამუშაო





1
1

1
1


1

1



1


1


1



30.10
2.11

6.11
9.11


13.11

16.11



20.11


27.11


30.12

  • მოსწავლე გამოთქვამს მოსაზრებებს დაიმსჯელებს საეთაშორისო ორგანიზაციების როლისა და განვითარების შესახებ


  • გაეცნობა სხვადასვა საერთაშორისო ორგანიზაციის საქმიაობას და იმსჯელებს მათ დადებით მხარეებზე

აზრობრივი რუკა


ილუსტრირებული ლექცია


მოზაიკა


რეიტინგი


დისკუსია

პრეზენტაცია


სახელმძღვანელო

თემატური რუკები


ატლასი


კომპიუტერი




პროეტტორი



ფასდება ჯგუფში მუშაობის

ინფორმაციის მოძიების დამუშავების უნარი



დისკუსიაში მონაწილეობის და არგუმენტირებული აზრის გამოთქმის.

პრიოროტეტების დადგენის უნარი

მოსახლეობა

1.კაცობრიობის დემოგრაფიული ისტორია
2.მოსახლეობის აღწარმოების პიპები
3.დემოგრაფიული გადასვლის ფაზები
4.დემოგრაფიული აფეთქება და პოლიტიკა
5.მოსახლეობის რასობრივი
სტრუქტურა
6.მოსახლეობის  ეთნიკური სტრუქტურა
7.მოსახლეობის ლინგვისტური კალეიდოსკოპი
8.მოსახლეობის რელიგიური სტრუქტურა
9.მოსახლეობის ცხოვრების ხარისხი

შემჯამებელი სამუშაო




მსოფლიოს რეგიონები და
ქვეყნები
1.მსოფლიოს რეგიონები
2.ევროპა
3.გერმანიის ფედერაციული რესპუბლიკა
4.ჩრდილოეთ ირლანდიისა და დიდი ბრიტანეთის გაერთიანებული სამეფო
5.საგრანგეთის რესპუბლიკა
6.აზია
7.ჩინეთის სახალხო რესპუბლიკა
8.ინდოეთის რესპუბლიკა
9.იაპონია
10.თურქეთის რესპუბლიკა
შემაჯამებელი სამუშაო
11.ჩრდილოეთ ამერიკა
12.ამერიკის შეერთებული შტატები
13.სამხრეთ ამერიკა
14.ბრაზილია
15.ჩილე
16.აფრიკა
17.სამხრეთ აფრიკის რესპუბლიკა
18.ეგვიპტის არაბთა რესპუბლიკა
19.ავსტრალია და ოკეანეთი
20.ავსტრალია
შემაჯამებელი სამუშაო



















1


1


2


1


1


1


1


1

1


1








1
2

2




2

2

2

2

2
1

1

1
2

2


2
1
1
2

1


1

1
1

1




4.12


7.12

11.12
14.12


18.12


21.12


25.12


15.01


20.01

22.01


27.01








29.01
3-5.02

10-12.02




17-19.02

24-26.02

5-10.02

12-17.02

19-24.03
26.03

31.03

2.04
7-16.04

21-23.04


28-30.04
5.05
7.05
14-19.05

21.05


28.05

2.06
4.06

9.06

  • მოსწავლე  ქმნის მსოფლიოს რასობრივი და ეთნიკური სტრუქტურის გეოგრაფიული თავისებურების საფუძველზე შესა ბამის კონტურულ რუკებს

  • აჯგუფებს ძირითად რელიგიებს წარმოშობის დროის ,ერთმორწმუნე ქვეყნებისა და რიცხვთა თანმიმდევთობის მიხედვით





  • ადარებს ქვეყნებს გემოგრაფიული გადასვლის

             ფაზების მიხედვით














  • მოსწავლე გაეცნობა რამდენიმე განსხვავებული რეგიონის რუკას და იმსჯელებს მათი გამოყოფის პრინციპეპზე








  • შეადარებს ერთმანეთს სხვადასხვა რეგიონს და იმსჯელებს მათი ბუნებრივი პიტობების რესურსების მეურნეობის დარგების მოსახლეობის განვითარების პერსპექტივებზე











  • გაანალიზებს სხვადასვა რეგიონისა და ქვეყნას არსებული პრობლემების მიზეზებს და გამოთქნამს მოსაზრებას მათი წარმატებით გადაჭრის გზებზე და შესაძლებლობებზე


ილუსტრირებული
ლექცია


კითხვა პასუხი




ტექსტზე დარუკებზე მუშაობა





ვიდეო -გაკვეთილის ჩვენება ანალიზი

T-სქემა

დისკუსია

პრეზენტაცია








ილუსტრირებული ლექცია



მე ვიცი ხუთი.....

დისკუსია


თოვლის გუნდა

ვენის დიაგრამა



მინი ლექცია



მოზაიკა



თამაში ,,სეტერა“

რეიტინგი

აზრობრივი რუკა




გეოგრაფიულ საშუალებებზე მუშაობა


ინფორმაციის მოპოვება დამუშავება















სახელმძღვანელო

თემარური და კონტურული რუკები


კომპიუტერი
პროექტოორი

























სახელმძღვანელო

რუკები
ატლასი































კომიუტერი

პროექტორი

ფასდება პრობლემის გამოკვეთის და გადაჭრის დზის ძიების უნარი





ახალი ტექნოლოგიების გამოყევების უნარი პრეზენტაციის დროს


საპირისპირო აზრის გამოთქმის უნარი


















ფასდება ინფორმაციის მოძიების და მუშავების და ანალიზის უნარი





დისკუსიაში მონაწილეობის და არგუმენტირებული აზრის გამოთქმის











შედარების.
საპირისპირო აზრის გამოთქმისუნარი










ისტ გამოყენების უნარი










No comments:

Post a Comment