სსიპ აბაშის მუნიციპალიტეტის სოფელ
სუჯუნის საჯარო სკოლა
ს ი ლ ა ბ უ ს ი
წლიური სამუშაო გეგმა
2015-2016 სასწ. წელი
საგანი----გეოგრაფია
კლასი-------X
მასწავლებელი-----დედიკა მიმინოშვილი
საგნის შესახებ-----გეოგრაფია არის საგანი , რომელიც ეხმარება მოსწავლეს ღიქვას სამყარო მთლიანობაში და იმსჯელოს მსოფლიოში მიმდინარე პროცესებზე
სწავლების ამ საფეხურზე ჩვენი მიზანია:მოამზადოს მოსწავლესაზოგადოებრივ-პოლიტიკურ ცხოვრებაში.ექნება მაღალი სამოქალაქო ცნობიერება და მზად იქნება დამოუკიდებელი მოქმედებისათვის.
სემესტრული დატვირთვა
სულ: 71
|
I სემესტრი
|
II სემესტრი
|
30
|
41
|
განხილულია
სსიპ აბაშის მუნიციპალიტეტის
სოფელ სუჯუნის საჯარო სკოლის
ჰუმანიტარულ და საზოგადოებრივ მეცნიერებათა
კათედრის სხდომაზე
კათედრის ხელმძღვანელი ----------დედიკა მიმინოშვილი
ოქმი N2 11 .09.2015
თემატური გეგმა
კლასი----- X
საგანი------- გეოგრაფია
საგნის მასწავლებელი------ -- დედიკა მიმინოშვილი
მასწავლებლის საკონტაქტო ტელეფონი--577-62-19-70
საგნის სტატუსი------სავალდებული
საათების რაოდენობა კვირაში------ 2სთ
სახელმძღვანელო---------გეოგრაფია
სახელმძღვანელოს ავტორი------მ.ბლიაძე გ.ჭანტურია დ.კერესელიძე
გამომცემლობა-------,,ბაკურ სულაკაური“
თემატური გეგმა შედგენილია 2015-2016 სასწავლო წლისათვის ე ს გ მიხედვით.
თემა/თემატური ერთეული
|
სთ
|
თარიღი
|
სასწავლო მიზანი/შედეგი
|
მეთოდი /სტრატეგია
|
რესურსი
|
შეფასება
| |||
მსოფლიოს პოლირიკური რუკა
1.რა არის მსოფლიოს პოლიტიკური რუკა
2.პოლიტიკური რუკის ფორმირება უძველესი დროიდან დღემდე
3.მსოფლიოს პოლიტიკური რუკის ფორმირება 1914წლიდან დღემდე
|
1
1
1
|
14.09
18.09
21.09
|
|
სოკრატული მეთოდი
გეოგრაფიულ საშუალებებზე მუშაობა
დისკუსია
პრეზენტაცია
|
სახელმძღვანელო
მსოფლიოს პოლიტიკური რუკა
ატლასი
|
ფასდება დასმულ კითხვაზე გაცემული პასუხი
არგუმენტირებული აზრის გამოხატვის უნარი
პრეზენტაცია
გეოგრაფიული ინფორმაციის ინტერპრეტაციის უნარი
| |||
ქვეყნის ტიპოლოგია
1.ქვეყნები ტერიტორიის სიდიდის მიხედვით
2.ქვეყნები მოსახლეობის რაოდენობის მიხედვით
3.ქვეყნები გეოგრაფიული მდებარეობის მიხედვით
4.ქვეყნები ბუნებრივი რესურსების მიხედვით
5.ქვეყნები ტერიტორიულ ადმინისტრაციული მოწყობის მიხედვით
6.ქვეყნები მმართველობის ფორმის მიხედვით
7.ქვეყნები საგარეო პოლიტიკური კურსის მიხედვით
8.ქვეყნები სოციალურ -ეკონომიკური განვითარების დონის მიხედვით
9.განვითარებული და განვითარებადი ქვეყნები.
შემაჯამებელი სამუშაო
|
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
|
25.09
28.09
2.10
5.10
9.10
12.10
16.10
19.10
23.10
26.10
|
რომლებსაც მდიდარი და ღარიბი ქვეყნები იყენებენ.
იმსჯელოს რესურსებისა და ქვეყნის ეკონომიკურ განვითარებას შორის არსებულ კავშირებზე
|
ილუსტრირებული ლექცია
ტექსტზე და გეოგრაფიულ რუკებზე მუშაობა
გონებრივი იერიში
აზრობრივი რუკა
პრეზენტაცია
შეჯამება 3 2 1
ვენის დიაგრამა
|
სახელმძღვანელო
თემატური რუკები
საწებელა ქაღალდები
კომპიუტერი
პროექტორი
|
ფასდება მოსმენის შეჯამების.
გეოგრაფიულ საშუალებებზე მუშაოის
ინფორმაციის მოპოვების და დამუშავების და წარდგენის უნარი
შედარების კლასიფიკაციის
პროდუქტიული აზრის გამოთქმის უნარი
| |||
საერთაშორისო ორგანიზაციები
1.ნატო
2.გაერო
3.ევროკავშირი და ევროსაბჭო
4.დსთ და სუამი
5.მსოფლიო სავაჭრო ორგანიზაცია და ნექო
6.თანამეგობრობა
7.წითელი ჯვრისა და წითელი ნახევარმთვარის საერთაშორისო მოძრაობა
8.ოლიმპიური კომიტეტი
შემაჯამებელი სამუშაო
|
1
1
1
1
1
1
1
1
1
|
30.10
2.11
6.11
9.11
13.11
16.11
20.11
27.11
30.12
|
|
აზრობრივი რუკა
ილუსტრირებული ლექცია
მოზაიკა
რეიტინგი
დისკუსია
პრეზენტაცია
|
სახელმძღვანელო
თემატური რუკები
ატლასი
კომპიუტერი
პროეტტორი
|
ფასდება ჯგუფში მუშაობის
ინფორმაციის მოძიების დამუშავების უნარი
დისკუსიაში მონაწილეობის და არგუმენტირებული აზრის გამოთქმის.
პრიოროტეტების დადგენის უნარი
| |||
მოსახლეობა
1.კაცობრიობის დემოგრაფიული ისტორია
2.მოსახლეობის აღწარმოების პიპები
3.დემოგრაფიული გადასვლის ფაზები
4.დემოგრაფიული აფეთქება და პოლიტიკა
5.მოსახლეობის რასობრივი
სტრუქტურა
6.მოსახლეობის ეთნიკური სტრუქტურა
7.მოსახლეობის ლინგვისტური კალეიდოსკოპი
8.მოსახლეობის რელიგიური სტრუქტურა
9.მოსახლეობის ცხოვრების ხარისხი
შემჯამებელი სამუშაო
მსოფლიოს რეგიონები და
ქვეყნები
1.მსოფლიოს რეგიონები
2.ევროპა
3.გერმანიის ფედერაციული რესპუბლიკა
4.ჩრდილოეთ ირლანდიისა და დიდი ბრიტანეთის გაერთიანებული სამეფო
5.საგრანგეთის რესპუბლიკა
6.აზია
7.ჩინეთის სახალხო რესპუბლიკა
8.ინდოეთის რესპუბლიკა
9.იაპონია
10.თურქეთის რესპუბლიკა
შემაჯამებელი სამუშაო
11.ჩრდილოეთ ამერიკა
12.ამერიკის შეერთებული შტატები
13.სამხრეთ ამერიკა
14.ბრაზილია
15.ჩილე
16.აფრიკა
17.სამხრეთ აფრიკის რესპუბლიკა
18.ეგვიპტის არაბთა რესპუბლიკა
19.ავსტრალია და ოკეანეთი
20.ავსტრალია
შემაჯამებელი სამუშაო
|
1
1
2
1
1
1
1
1
1
1
1
2
2
2
2
2
2
2
1
1
1
2
2
2
1
1
2
1
1
1
1
1
|
4.12
7.12
11.12
14.12
18.12
21.12
25.12
15.01
20.01
22.01
27.01
29.01
3-5.02
10-12.02
17-19.02
24-26.02
5-10.02
12-17.02
19-24.03
26.03
31.03
2.04
7-16.04
21-23.04
28-30.04
5.05
7.05
14-19.05
21.05
28.05
2.06
4.06
9.06
|
ფაზების მიხედვით
|
ილუსტრირებული
ლექცია
კითხვა პასუხი
ტექსტზე დარუკებზე მუშაობა
ვიდეო -გაკვეთილის ჩვენება ანალიზი
T-სქემა
დისკუსია
პრეზენტაცია
ილუსტრირებული ლექცია
მე ვიცი ხუთი.....
დისკუსია
თოვლის გუნდა
ვენის დიაგრამა
მინი ლექცია
მოზაიკა
თამაში ,,სეტერა“
რეიტინგი
აზრობრივი რუკა
გეოგრაფიულ საშუალებებზე მუშაობა
ინფორმაციის მოპოვება დამუშავება
|
სახელმძღვანელო
თემარური და კონტურული რუკები
კომპიუტერი
პროექტოორი
სახელმძღვანელო
რუკები
ატლასი
კომიუტერი
პროექტორი
|
ფასდება პრობლემის გამოკვეთის და გადაჭრის დზის ძიების უნარი
ახალი ტექნოლოგიების გამოყევების უნარი პრეზენტაციის დროს
საპირისპირო აზრის გამოთქმის უნარი
ფასდება ინფორმაციის მოძიების და მუშავების და ანალიზის უნარი
დისკუსიაში მონაწილეობის და არგუმენტირებული აზრის გამოთქმის
შედარების.
საპირისპირო აზრის გამოთქმისუნარი
ისტ გამოყენების უნარი
| |||
No comments:
Post a Comment