განხილულია
სსიპ აბაშის მუნიციპალიტეტის
სოფელ სუჯუნის საჯარო სკოლის
ჰუმანიტარულ და საზოგადოებრივ მეცნიერებათა
კათედრის სხდომაზე
კათედრის ხელმძღვანელი ----------დედიკა მიმინოშვილი
ოქმი N-2 11 .09.2015
თემატური გეგმა
კლასი----- VI
საგანი------- გეოგრაფია
საგნის მასწავლებელი------ -- დედიკა მიმინოშვილი
მასწავლებლის საკონტაქტო ტელეფონი--577-62-19-70
საგნის სტატუსი------სავალდებული
საათების რაოდენობა კვირაში------ 3სთ
სახელმძღვანელო---------ჩვენი საქართველო
სახელმძღვანელოს ავტორი------მ.სურგულაძე,ვ,ნეიძე...
გამომცემლობა-------,,ლოგოს პრესი“
თემატური გეგმა შედგენილია 2015-2016 სასწავლო წლისათვის ე ს გ მიხედვით.
სსიპ აბაშის მუნიციპალიტეტის სოფელ
სუჯუნის საჯარო სკოლა
ს ი ლ ა ბ უ ს ი
წლიური სამუშაო გეგმა
2015-2016 სასწ. წელი
საგანი----ჩვენი საქართველო
კლასი-------VI
მასწავლებელი-----დედიკა მიმინოშვილი
საგნის შესახებ----ჩვენი საქართველოს შესწავლა ეხმარება მოსწავლეს ისტორიულ და გეოგრაფიულ კვლევაშ.ისტორიული დროის გაგებასა და ეპოქის განცდაში.პატრიოტ და პასუხისმგებლობის მქონე პიროვნებად ჩამოყალიბებაში.საკუთარი უფლებისა და მოვალეობის გარკვევაში.
სწავლების ამ საფეხურზე ჩვენი მიზანია:მოამზადოს მოსწავლე საზოგადოებრივ და პოლიტიკურ ცხოვრებაშიაქტიური მონაწილეობისათვის.მოსწავლეებში გააღვიძოს ინტერესი საკუთარი ქვეყნის ბუნებრივიგარემოს მიმართ და ხელი შეუწყოს ისტორიულ გეოგრაფიული ცოდნის შეძენას.სემესტრული დატვირთვა
სულ: 103
|
I სემესტრი
|
II სემესტრი
|
44
|
59
|
თემა /თემატური ერთეული
|
სთ
|
თარიღი
|
სასწავლო მიზანი/ შედეგი
|
მეთოდი /სტრატეგია
|
რესურსი
|
შეფასება
|
დრო და ისტორია
1.როგორ და რისთვის იზომება დრო
2.ისტორიული დრო
3.დროის აღრიცხვის სისტემები
4.როგორ წარმოიშვა კალენდარი
5.როგორი კალენდრით ვსარგებლობთ დღ/ეს
|
1
1
2
1
1
|
15.09
16.09
18-22.09
23.09
25.09
|
განასხვავოს ისტორიული და გეოლოგიური დრო
|
მინი ლექცია
დროის ხაზზე მუშობა
გონებრივი იერიში
პრეზენტაცია
|
სახელმძღვანელო
საწბელა ქაღალდი
ფორმატის ფურცლები
ცარცი დაფა
|
ფასდება დასმულ კითხვეზე გაცემული პასუხი.
ინფორმაციის მოპოვების და წარდგენის უნარი
|
გარემო და ადამიანი
1.სივრცე და ტერიტორია
2.მიწის რესურსები
3.სასარგებლო წიაღისეული
4.ტყის რესურსები
5.წყალი საქართველოს სიმდიდრე
6.ბუნებათსარგებლობა
7.ტყისა და წყლის მოხმარება
8.როგორ არჩევდნენ სამოსახლოს
9.ძველი ქალაქები საქართველოში
შემაჯამებელი სამუშაოN-1
|
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
|
25.09
29.09
2.10
6.10
7.10
9.10
13.10
16.10
20.10
21.10
|
|
აზრობრივი რუკა
დიაგრაბებზე და სქემებზე მუშაობა
მე ვიცი ხუთი...
ვენის დიგრამა
პრეზენტაცია
|
სახელმძღვანელო
საქართველოს რუკა
ატლასი
საწებელა ქაღალდები
|
ფასდება თვალსაჩინოების შექმნის და ამოყენები უნარი
ინფორმაციის მოპოვების და ორგანიზების უნარი
|
საქართველოს მოსახლეობა
1.ვინ ცხოვრობს საქართველოში
2.რელიგიები საქართველოში
3.როგორ იცვლებოდა მოსახლეობის რიცხოვნობა
4.რატომ გადაადგილგება მოსახლეობა
5.ადამიანის ასაკი და ცხოვრების წესი
|
1
2
1
1
1
|
23.10
27-28.10
30.10
3.11
4.11
|
|
კ.ნ.ს
წყაროებზე დატექსტზე მუშაობა
დისკუსია
გეოგრაფიულ საშუალებებზე მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
საქართველოს ტლასი
ცარცი დაფა
|
ფასდებათვალსაჩინოების გამოყენები და შექნის,
პრობლემების გააზრების და დისკუსიაში მონაწილეობის უნარი
|
ადამიანის საქმიანობა
1.ქვის ხანა საქართველოში
2.ბორბალი
3.საქსოვი დაზგა
4.სამეთუნეო მორგვი
5.რვალისა და რკინის მჭედლობა
6.რა არის ხელოსნობა
7.რას ნიშნავს ს ტ პ
8.ს ტ პ დადებითი და უარყოფითი მხარეები
9.საქართველოს ეკონომიკის დარგები
10 .ტრანსპორტი და კავშირგაბმულობა
შემაჯამებელი სამუშაო N-2
|
2
1
1
1
2
1
1
1
1
2
1
|
4-5.11
10.11
11.11
12.11
17-18.11
20.11
24.11
25.11
27.11
1-2.12
4.12
|
|
მინი-ლექცია
აზრობრივი რუკა
T-სქემაზე მუშაობა
დისკუსია-,,ვარაუდების რუკა“
|
სახელმძღვანელო
ცარცი,დაფა
საწებელა ქაღალდები
კომპიუტერი
ქსეროქსი
ტელეფონი
|
ფასდება შესწავლილის ეფექტურად წარმოდგენის
დისკუსიაში ჩართულობის და არგუმენტირებული აზრის გამოთქმის
დასკვნის გაკეთების უნარი
|
ადამიანი დასახელმწიფო
1.უძველესი სახელმწიფოები საქართველოს ტერირორიაზე
2.ჩვენი წინაპრების რწმენა-წარმოდგენები
3.ქართლის სამეფო და მეფე ფარნავაზი
4.დიდი მცხეთა
5.ქართლის სამეფო და რომის იმპერია
|
2
1
1
1
1
|
8-9.12
11.12
15.12
16.12
18.12
|
|
მინი-ლექცია
კ .ნ .ს .
დისკუსია
პრეზენტაცია
|
სახელმძღვანელო
თემატური რუკები
დაფა ,ცარცი
|
ფასდებაიდეების ნათლად გამოხატვის,
არგუმენტირებული მსჯელობის უნარი
|
საქართველო შუა საუკუნეებში
1.ქართლია სამეფოს გაქრისტიანება
2.მეფე ვახტანგ გორგასალი
3.ეგრისის სამეფოVI საუკუნეში
4.არაბთა სახალიფო და საქართველო
5.დავით დიდი კურაპალატი
6.ბაგრატIII
7.დავით აღმაშენებელი
8.რეფორმები დავით აღმაშენებლის პერიოდში
9.თამარ მეფე
10.ადამიანი და საზოგადოება
11.სამღვდელოება
12მეომრის აღზრდა
13.გლეხები,ხელოსნები.ვაჭრები
14.ცოტნე დადიანი და დემეტრე თავდადებული
15.გიორგიV ბრწყინვალე
16.საქართველო თემურ ლენგის პირისპირ
17.საქართველო XV საუკუნის მეორე ნახევარში
18.XVI ს.ქართლი ორი დამყრობლის წინააღმდეგ.
19.შაჰ-აბასის შემოსევები კახეთში
20.მარდყოფიდან მარაბდამდე
21.იმერეთის მეფე სოლომონ I
22 .ასპინძიდან გეორგიევსკის ტრაქტატამდე
23.ქართლ-კახეთის სამეფო
XVIII ს.მიწურულს
შემაჯამებელი სამუშაო N-3
|
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
|
20.01
21.01
26.01
27.01
28.01
29.01
3.02
4.02
9.02
10.02
11.02
16.02
17.02
18.02
23.02
24.02
25.02
2.03
4.03
9.03
10.03
11.03
12.03
17.03
|
|
მინი-ლექცია
ილუსტრიებული ლექცია
ვიდეო ფილმის ჩვენება და ანალიზი
დროის ხაზზე მუშაობა
ვიცი,ვისწავლე მინდა ვიცოდე
ვენის დიაგრამა
შეჯამება 3.2.1
|
სახელმძღვანელო
ოთხტომეული საქართველოს ისტორია
ისტორიული წიგნები
,,დიდი ღამე.ლაშარელა,ცოტნე დადიანი და აშ“
კომპიუტერი
პროეტორი
|
ფასდება ინფორმაციის მოპოვების დამუშავები და წარდგენის უნარი
დისკუსიაში მონაწილეობის და არგუმენტირებუი აზრის გამოთქმის უნარი
შეჯამების დასკვნის გაკეთების უნარი
შედარების,
პარალელების
გავლების უნარი
.თვალსაჩინოების
გამოყენების
და აღქმის
უნარი
|
საქართველო ახალ დროში
1.რუსული მმართველობის დამყარება
2.XIX ს.საქართველო
3.ისტორიული მიწების შემოერთება
4.1918-1921.წლები
5.საქართველო სსრკ შემადგენლობაში
6.სსრკ დაშლა საქართველოს დამოუკოდებლობის მოპოვება
7.საქართველო დღეს
შემაჯამებელი სამუშაო N-4
|
1
1
1
1
1
1
1
1
|
18.03
23.03
24.03
25.03
26.03
31.03
1.04
204
|
|
ტექსტის დამუშავებადა ანალიზი
დისკუსია
ილუსტრირებული ლექცია
გეოგრაფიულ
საშუალებებზე
მუშაობა.
|
სახელმმძღვანელო
თემატური რუკები
წიგნები
9 აპრილი
მერაბ კოსტავა
და სხვ.
|
ფასდება
ინფორმაციის
თანმიმდევრულად
გადმოცემის
,ვარაუდების
გამოთქმის
და პრობლემების
გაანალიზების,
გადაჭრის
ძიების უნარი.
|
ადამიანი და საზოგადოება
1.მე,შენ,ჩვენ
2.საზოგადოება და წესრიგი
3.ღირსება ,თანასწორობა,თავისუფლება
4.როგორ აღსრულდება სამართალი
5.ბავშვის სამართალი
6.უფლებები და მოვალეობები
7.როგორ მოვაგვაროთ კონფლიქტები
შემაჯამებელი სამუშაო N-5
საქართველოს კულტურული ტრადიციები და კულტურის გაცვლა.
1.ქართული დამწერლობა
2.ხელნაწერები და ადამიანები
3.ქართული ბეჭვდითი სკოლა
4.ქართული მუზეუმის სათავეებთან
5.ექვთიმე თაყაიშვილი და ქართული საგანძურის თავგადასავალი
6.ჭედურობის და ოქრომჭედლობის სათავეები
7.ქველმოქმედება
8.დღესასწაულები
9.სამოსელი
10.ქართული კულტურის მოამაგე-მარი ბროსე
11.უცხოელი მოგზაურები საქართველოში
12.ქართველი მოგზაურბი
13.ქართველები უცხოეთში
|
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
|
7.04
8.04
15.04
20.04
21.04
22.04
27.04
28.04
29.04
4.05
5.05
11.05
13.05
18.05
19.05
20.05
25.05
27.05
1.06
2.06
3.06
|
სამართალი ,როგორ უნდა მოვაგვაროთ ონფლიქტები
სტუმრად ჩამოსულმა უცხოელებმა და ქართველმა მოგზაურებმა საზღვარგარეთ
|
ტექსტზე მუშაობა
გონებრივი იერიში
დისკუსია
რეიტინგი
პრეზენტაცია
ტექსტზე მუშაობა
მინი ლექცია
დისკუსია
შეჯამება 3 .2. 1
პრეზენტაცია
|
სახელმძღვანელო
ბაცშვთა უფლებების
კონვენცია.
მოსწავლის ქცევის კოდექსი
სახემმძღვანელო
ცარცი დაფა
კომპიუტერი
პროექტორი
|
ფასდება დისკუსიაში მონაწილეობის და პროდუქტიული აზრის გამოთქმის
უნარი.
პრიორიტეტების გამოვლენის უნარი
ფასდება იდეების ნათლად წარმოჩენის.
დისკუსიაში ჩართულობის
მსჯელობის .ანალიზის გაკეთების უნარი.
არგუმენტირებული აზრის გამოთქმის და დასკვნების გაკეთების უნარი.
|
No comments:
Post a Comment